måndag 5 mars 2012

Inte glömt!!

Nä jag tror jag minns hur man gör när man bloggar. Men jag kommer mig liksom inte för.
Kanske kan ändra på de nu.
Ruth sover med sin 40gr i feber, lilla Tutan.
Beppe sover, utan feber.
Jag sitter å njuter av altan och kaffe, men utan sol var det tyvärr inte lika mysigt.
Helgen har bestått av ett enda långt kalasande, helt i min smak.
På fre var jag å Nils bjudna till Eva & Stefan på en helt underbar middag, å vi hade som vanligt så trevligt så klockan rusade iväg å blev två. Kanske inte låter så sent, men med två barn som tycker att det är morgon kl fem så är det det.
Lö fm spenderade jag i stallet hos Macho. I sällskap av Madde å Baloo tog vi en utsökt tur i finvädret.
Sen vankades det 3års kalas hos Alice B, å sen 34*2 hos Andreas och Sofia.
På Sö var det sen Axels S som hade 3 års partaj.
Ruth å Nils fick dock stanna hemma då Ruth var helt slut av febern

Idag har vi en lugn dag för att hämta igen orken efter alla trevligheter.

1 kommentar:

lhoof sa...

Vad stor och lik dig hon är nu, lilla vännen!

Hoppas ni mår bra! Vi mår kanon just nu, men vilken vinter med sjukdomar...usch.

Puss och kram!