torsdag 14 april 2011

Ingen unge

Nej det är ingen liten bäbis som verkar vara sugen på att komma ut till oss. Men jag misströstar inte för jag kommer ändå vinna innan det är klart. Det är Max 16 dagar över tiden å sen går kontraktet ut! Så d så! På det här sättet får jag iaf ett välstädat hem och kompisar som börjat ledsna på att ha mig på fika stup i minuten.
Beppe den lilla skruttungen han ferrar på som vanligt. Lite hosta och snuva för tillfället men annars full fart. Både krävande och gudomlig på samma gång. Imorgon har vi ledig dag igen, få se vad vi hittar på. Att åka "tulit" dvs fyrhjuling funkar alltid, det är väl bara jag som inte tycker det är så kul i den här familjen. Då ska han ha " Beppes helm och glös" på sig så är allt på topp. Få se vart vi åker imorn. Till Gävle å kollar om de har ngn ledig plats för mödrar som villföda kanske

Sov gott
Ida
- Posted using BlogPress from my iPhone