lördag 9 april 2011

Ny räkneperiod

Japp. Från och med idag får man börja räkna från ett och uppåt å inte tvärtom som nio månader hittills. Men det är ok jag mår ju bättre än på ett halvår nu så jag kan njuta en stund till. Man vet ju inte om man någonsin mer ger sig in i den här ( som det vart) pärsen igen. Eller om man någonsin mer får möjligheten att vara med om detta mirakel. Ja man kan ju se allt från två sidor! Idag har vi kalas dag, Lisa och Peters två små sötnosar Hanna och Ella fyller ett år idag, deras storasyster vår guddotter Clara fyller 3år den 25e men ska bli firad idag hon med, eftersom de är i Småland då. Sen ska vi på 50års kalas/ 25års kalas hos Nils moster Agneta å kusin Sofia. Så just nu vilar jag allt jag kan så min kropp pallar med eftermiddagen men jag älskar ju verkligen att träffa massa människor å allra helst familj och vänner så det blir en toppen dag.
Beppe sover så gott ute i vagnen sen ett bra tag tillbaka, han steg upp 5 idag så vid åtta var han supertrött. Hoppas han sover länge så han orkar med kalaset. Han har kommit in i en riktig räser period nu, fullt ös medvetslös Ja Elin jag vet att jämfört med hur Herman vart så är det snigel, men ska jag vara ärlig så börjarhan närma sig. Lagom tills det kommer en till liksom. Första åtgärden vi ska göra så fort tjälen lossat är ett staket För annars kan man inte vara ute med honom å försöka göra något annat än springa såsarvsvägen fram och åter, vilket iofs inte gör ngt för figurens del
Häromdagen gjorde han ettutfall då det tog mig ca 150m att komma ikapp, då jag för tillfället har en topphastighet som en sköldpadda med kryckor. Borde bli bättre utan typ 4kg bäbis mellan benen men vore nog ändå på sin plats med staket, det kommer ju faktiskt tro det eller ej en hel del bilar efter Vår väg.
Nej nog om de nu.
Ha en bra dag vettja!

Kram Ida





























- Posted using BlogPress from my iPhone